نقد و بررسی سریال Loki

Rial Loki به عنوان سومین سریال دنیای سینمایی مارول ، از همان ابتدا قدم بزرگی برداشت و به متفاوت ترین و مرموزترین سریال این مجموعه تا به امروز تبدیل می شود. زومجی را دنبال کنید و قسمت اول سریال لوکی را دوباره تماشا کنید.
پس از انتشار بازی های WandaVision و The Falcon and the Winter Soldier ، اکنون نوبت به لوکی رسیده و سومین سری فیلم های مارول است که برای سرویس پخش دیزنی پلاس تولید می شود. از همان ابتدا ، مجموعه لوکی با نمایش های جذاب و متفاوت خود توانست بسیاری از علاقه مندان به سینمای مارول را به خود جلب کند و بسیاری معتقد بودند که سریال لوکی می تواند بهترین سریال مارول تولید شده برای دیزنی باشد.

حالا پس از یک انتظار نسبتاً طولانی ، سرانجام پخش سریال لوکی از سرویس پخش جریانی دیزنی پلاس در روز چهارشنبه این هفته آغاز شد. انتظار می رود مجموعه لوکی نسخه ای از لوکی را نشان دهد که در فیلم Avengers: Endgame در جریان وقایع فیلم انتقام جویان فرار کرد و انتظار می رود که او با همکاری Agent Mobius از طریق TVA به زمان ها و جهان های مختلف سفر کند. حال ممکن است این س beال مطرح شود که آیا سریال لوکی توانست انتظارات را برآورده کند و به یک سریال بسیار موفق تر از دو سریال دیگر تبدیل شود؟ برای دریافت این پاسخ ، به زومجی بپیوندید و اولین قسمت از مجموعه لوکی را نقد کنید.

بخش اول بیشتر به دانستن TVA ، تهدید اسرارآمیز که باعث تخریب سازمان و همچنین شخصیت لوکی می شود ، متمرکز است و این دقیقاً همان چیزی است که ما قبلاً او را در وانداویژن و شاهین و زمستان دیده بودیم. با این حال ، سری Loki سرعت و روند بهتری نسبت به دو سریال Marvel دیگر دارد و به جای اینکه در دو یا سه قسمت به داستان اصلی بپردازید ، این اتفاق در سری Loki بسیار سریعتر و فقط در یک قسمت اتفاق می افتد. در حالی که ممکن است تصور شود که اولین قسمت لوکی بیشتر روی TVA متمرکز است ، اما این باعث نمی شود که لوکی در طول قسمت بدرخشد.

لوکی ستاره بی چون و چرای سریال خود است و تام هیدلستون بار دیگر به عنوان خدای شیطان نقش درخشانی را ایفا کرد. ما ابتدا لوکی شرور را می بینیم که می خواهد بر افراد عادی و ضعیف حکمرانی کند ، اما خیلی زود متوجه می شود که حتی فرار از انتقام جویان پایان مشکلات او نخواهد بود ، که البته در نهایت لوکی واقعیت واقعی خودش را می پذیرد. این مجموعه سپس سعی دارد لایه های مختلف لوکی از جمله قسمت متوسط ​​، قسمت سرکش ، قسمت متکبر و … را نشان دهد و ارائه این بسته بدون هیدلستون تقریباً غیرممکن بود. همچنین از لوکی شخصیتی ملموس تر ساخته است تا بتوانیم خدای شر را بهتر درک کنیم.

البته نمی توان گفتگوی هوشمندانه ، خلاقانه و جذاب لوکی را نادیده گرفت. در حالی که نمی توان فیلم نامه خوب مایکل والدرون ، نویسنده و تهیه کننده سریال را نادیده گرفت و قسمت اول سریال لوکی روشن می کند که چرا فیلمنامه دکتر استرنج 2 و جنگ ستارگان به تهیه کنندگی کوین فایگی و که ما را برای این دو پروژه هیجان زده می کند تمام می شود. به علاوه ، اپیزود اول سریال یادآوری خوبی است که لوکی برای درخشش واقعاً به جادو احتیاج ندارد و هوش زیاد و فریب همه جانبه او می تواند صحنه های جذاب ، سرگرم کننده و خنده داری ایجاد کند.

درباره ی bbgthjki

مطلب پیشنهادی

پایان بازی بلاخره اکران شد

بالاخره انتظارها به سر رسید و “انتقام جویان : پایان بازی” اکران گسترده‌اش آغاز شد؛ …