طراحی سایت فروشگاهی با php

طراحی سایت فروشگاهی با php

PHP  مخففHypertext Preprocessorیکی از زبان های برنامه نویسی بوده که کاربرد اصلی آن، پیاده سازی سایت های پویا است.کسانی که با کدنویسی سایت را انجام می دهند با استفاده از زبان PHP قادر خواهند بود اپلیکیشن های تعاملی طراحی کنند. منظور از تعاملی بودن ایجاد قابلیت هایی مانند سطوح دسترسی به کاربران، امکان ثبت نام در سایت، ذخیره اطلاعات کاربران و ایجاد پنل کاربری و امکانات دیگر است که امروزه در اغلب سایت ها مشاهده می کنیم.

زبان برنامه نویسی php برای طراحی وب ایجاد شده است. یک زبان  متن باز و رایگان است و در دنیا طرفداران زیادی دارد. از این زبان برنامه نویسی در حوزه وب بسیار استفاده می شود و از پارادایم های مختلفی پشتیبانی می کند. این ابزار برنامه نویسی یک مولتی پلتفرم بوده و مستندات و منابع یادگیری زیادی دارد.

طراحی سایت فروشگاهی با php

 

php زبان قدرتمند

Php  یکی از زبان های قدرتمند و پرکاربرد در زمینه توسعه وب بوده و امکانات فراوانی برای طراحی سایت فروشگاهی فراهم می کند. از این زبان برنامه نویسی به راحتی می توان  برای طراحی سایت فروشگاهی و به منظور توسعه وب سایت ها و اپلیکیش ها تحت وب استفاده کرد. از نمونه های موفق سایت های فروشگاهی php می توان به  اوپن کارت یا OpenCart، مجنتو یا Magento و پرستاشاپ یا PrestaShop اشاره کرد که همه اینها یک سیستم فروشگاه ساز قوی می باشند.

پیاده سازی سایت فروشگاهی با php‌ سبب ایجاد سایت های فروشگاهی پویا، امن و کارآمد می شود و به دلیل اینکه تجربه خرید کاربران را آسان می کند سبب افزایش فروش و درآمد سایت می شود. ویژگی های طراحی سایت فروشگاهی با php را می توان به صورت زیر شمرد:

 

طراحی سایت فروشگاهی با php

 

ویژگی‌های طراحی سایت فروشگاهی با php

  • مقرون به صرفه: php یک زبان برنامه نویسی زبان باز بوده که استفاده و توزیع آن رایگان بوده و این باعث می شود که برای مشاغل و سازمان های با بودجه کم به عنوان یک انتخاب ایده آل باشد.
  • زبان چند پلتفرم: PHP یک زبان چند پلتفرمی بوده و آن را می توان بر روی سیستم عامل های ویندوز و لینوکس و مک اجرا شود.
  • یکپارچه سازی پایگاه داده: ویژگی یکپارچه سازی پایگاه داده سبب ذخیره، بازیابی و مدیریت داده ها در یک سایت می شود.
  • مقیاس پذیری: با طراحی وب سایت فروشگاهی با PHP می تواند حجم زیادی از ترافیک را بدون به خطر انداختن عملکرد وب سایت می توان مدیریت کرد.
  • انعطاف پذیری: زبان برنامه نویسی PHP‌ یک زبان همه کاره بوده و با استفاده از آن می توان یک سایت فروشگاهی اختصاصی طراحی کرد.

 

مواردی که شاید برای شما نیز مفید باشد:

درباره ی bbgthjki