5 مکان ترسناک که جرات رفتن به آنها را ندارید

5 مکان ترسناک که جرات رفتن به آنها را ندارید

5 مکان ترسناک که جرات رفتن به آنها را ندارید ، در سراسر دنیا مکان‌های مرموز و ترسناکی وجود دارند که مردم محلی از آنها دوری می‌کنند و افسانه‌ها و داستان‌های وحشتناکی در مورد آنها نقل می‌شود. برخی از این مکان‌ها به خاطر وقایع تاریخی غم‌انگیز یا فعالیت‌های ماوراء الطبیعه بدنام هستند، در حالی که برخی دیگر به سادگی به دلیل انزوا و ناشناخته بودنشان ترسناک هستند.

در این مقاله، به 5 مکان ترسناک در دنیا می‌پردازیم که شاید جرات رفتن به آنها را نداشته باشید:

1. جنگل آئوکیگاهارا، ژاپن:

این جنگل انبوه در پای کوه فوجی واقع شده و به خاطر تعداد بالای خودکشی‌ها در آن مشهور است. گفته می‌شود که ارواح سرگردان در جنگل پرسه می‌زنند و افراد را به سمت مرگ سوق می‌دهند.

2. دهکده متروکه کولمان، ایتالیا:

این دهکده در کوه‌های آلپ واقع شده و در دهه 1900 به دلیل رانش زمین رها شده است. اکنون این دهکده به عنوان یک شهر ارواح شناخته می‌شود و گفته می‌شود که توسط ارواح ساکنان سابق آن تسخیر شده است.

3. قلعه Bran، رومانی:

این قلعه که در ترانسیلوانیا واقع شده، محل اقامت افسانه‌ای دراکولا، خون‌آشام معروف، است. این قلعه به دلیل معماری گوتیک و تاریخ وحشتناکش به یک جاذبه گردشگری محبوب تبدیل شده است.

4. بیمارستان Beelitz، آلمان:

این بیمارستان در طول جنگ جهانی اول و دوم به عنوان یک بیمارستان نظامی استفاده می‌شد و بعداً به یک آسایشگاه روانی تبدیل شد. این بیمارستان به خاطر شکنجه و آزمایش‌های غیرانسانی که روی بیمارانش انجام می‌شد، بدنام است.

5. جزیره عروسک، مکزیک:

این جزیره کوچک در کانال Xochimilco در مکزیکو سیتی واقع شده و محل زندگی صدها عروسک است که توسط صاحب جزیره، Don Julian Santana، به آنجا آورده شده‌اند. گفته می‌شود که روح یک دختر بچه در جزیره پرسه می‌زند و عروسک‌ها را تسخیر کرده است.

اینها فقط چند نمونه از مکان‌های ترسناک زیادی هستند که در سراسر دنیا وجود دارند. اگر به دنبال هیجان هستید، شاید دوست داشته باشید از یکی از این مکان‌ها دیدن کنید – اما مراقب باشید، ممکن است چیزی ببینید یا بشنوید که برای همیشه شما را تحت تاثیر قرار دهد!

توجه: به خاطر داشته باشید که بسیاری از این مکان‌ها خصوصی هستند و ورود به آنها بدون اجازه ممنوع است. همچنین مهم است که به فرهنگ و آداب و رسوم محلی احترام بگذارید و از انجام هر کاری که ممکن است توهین آمیز تلقی شود خودداری کنید.

موارد و لینک های مفید دیگر:

5 مکان ترسناک که جرات رفتن به آنها را ندارید

سئو سایت

طراحی سایت فروشگاهی با php

درباره ی bbgthjki

مطلب پیشنهادی

چند ایده سرمایه گذاری برای سود بیشتر در ایران

چند ایده سرمایه گذاری برای سود بیشتر در ایران چند ایده سرمایه گذاری برای سود …